poniedziałek, 1 lipca 2013

Yamaha 3

Yamaha YZF 1000 R6

Motocykle Yamaha są testowane na torach mistrzostw świata przez najlepszych kierowców na świecie.
Doskonałe osiągi R6 na torach wyścigowych sprawiły, że angielski kierowca Cal Crutchlow wysunął się na prowadzenie w mistrzostwach świata World Supersport Championship, zostawiając konkurencyjne maszyny daleko w tyle. Dzięki niebywałemu wyważeniu parametrów i przyjaznej dla kierowcy konstrukcji motocykl triumfuje także poza torem wyścigowym, zdobywając uznanie zwykłych użytkowników dróg.
Jeśli zechcesz zmienić swój motocykl R6 w prawdziwą maszynę rajdową, produkty serii YEC firmy Yamaha Motor Engineering to jedyne oficjalne zestawy części wyścigowych dla motocykli serii R.
 1999/20002001/20022003/200420052006/20072008/20092010
Silnik / Układ przeniesienia napędu
TypRzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, 16-zaworowy DOHC
Pojemność skokowa599,8 cm3599,4 cm3
Średnica cylindra
x Skok tłoka
65,5 x 44,5 mm67,0 x 42,5 mm
Stopień sprężania12,4 : 112,8 : 113,1 : 1
Moc88,2 kW (120 KM)
przy 13 000 obr/min
90,5 kW (123 KM)
przy 13 000 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

86,0 kW (117 KM)
przy 13 000 obr/min
bez doładowania dynamicznego
92,7 kW (126 KM)
przy 13 000 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

88,2 kW (120 KM)
przy 13 000 obr/min
bez doładowania dynamicznego
97,8 kW (133 KM)
przy 14 500 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

93,4 kW (127 KM)
przy 14 500 obr/min
bez doładowania dynamicznego
99,6 kW (135 KM)
przy 14 500 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

94,9 kW (129 KM)
przy 14 500 obr/min
bez doładowania dynamicznego
91,0 kW (124 KM)
przy 14 500 obr/min
Moment obrotowy68,1 Nm
przy 11 500 obr/min
68,5 Nm
przy 12 000 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

66,4 Nm
przy 12 000 obr/min
bez doładowania dynamicznego
68,5 Nm
przy 12 000 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

66,4 Nm
przy 12 000 obr/min
bez doładowania dynamicznego
68,0 Nm
przy 12 000 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

66,0 Nm
przy 12 000 obr/min
bez doładowania dynamicznego
69,1 Nm
przy 11 000 obr/min
z doładowaniem dynamicznym

65,8 Nm
przy 11 000 obr/min
bez doładowania dynamicznego
65,7 Nm
przy 11 000 obr/min
Układ olejeniaZ mokrą misą olejową
Układ zasilania37 mm Keihin CVRD37
z systemem Throttle Position Sensor
Wtrysk paliwaWtrysk paliwa z YCC-TWtrysk paliwa z YCC-T oraz YCC-I
Układ zapłonowyCDIDC-CDITCI
SprzęgłoWielotarczowe mokreWielotarczowe mokre z zabezpieczeniem przed zablokowaniem tylnego koła
Przełożenie wstępne
(silnik - skrzynia biegów)
86/44 (1,955)85/41 (2,073)
Skrzynia biegów6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie 1. biegu37/13 (2,846)31/12 (2,583)
Przełożenie 2. biegu37/19 (1,947)32/16 (2,000)
Przełożenie 3. biegu28/18 (1,556)30/18 (1,667)
Przełożenie 4. biegu32/24 (1,333)26/18 (1,444)
Przełożenie 5. biegu25/21 (1,190)27/21 (1,286)
Przełożenie 6. biegu26/24 (1,083)23/20 (1,150)
Napęd tylnego koła#532 łańcuch O-ring#525 łańcuch O-ring
Przełożenie napędu
tylnego koła
48/16 (3,000)45/16 (2,813)
Układ jezdny / Układ hamulcowy
RamaAluminiowa, Deltabox IIAluminiowa, Deltabox IIIAluminiowa, Deltabox
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy, Ø 43 mm, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia, regulacja tłumienia odbiciaOdwrócony widelec teleskopowy, Ø 41 mm, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia, regulacja tłumienia odbiciaOdwrócony widelec teleskopowy, Ø 41 mm, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia niezależnie dla wolnych i szybkich ugięć, regulacja tłumienia odbicia
Skok przedniego zawieszenia130 mm120 mm115 mm
Rozmiar przedniej opony120/60 ZR 17120/70 ZR 17
Tylne zawieszenieWahacz połączony układem dźwigniowym z elementem resorująco-amortyzującym, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia, regulacja tłumienia odbiciaWahacz połączony układem dźwigniowym z elementem resorująco-amortyzującym, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia niezależnie dla wolnych i szybkich ugięć, regulacja tłumienia odbicia
Skok tylnego zawieszenia120 mm
Rozmiar tylnej opony180/55 ZR 17
Kąt główki ramy24°24,5°24°
Wyprzedzenie81 mm86 mm95 mm97 mm
Przedni hamulecDwutarczowy, Ø 298 mmDwutarczowy, Ø 310 mm, zaciski radialne
Tylny hamulecPojedyncza tarcza, Ø 220 mm
Wymiary
Długość2025 mm2045 mm2040 mm
Szerokość690 mm700 mm705 mm
Height1105 mm1090 mm1105 mm1100 mm
Wysokość siedzenia820 mm830 mm850 mm
Rozstaw osi1380 mm1385 mm1380 mm
Prześwit minimalny135 mm145 mm130 mm
Pojemność zbiornika paliwa (rezerwa)17,0 l (3,5 l)17,3 l (3,5 l)
Pojemność układu olejenia3,5 l3,4 l
Dry Weight169 kg167,5 kg162 kg163 kg161 kg166 kg
Wet Weight188 kg186 kg182 kg183 kg182 kg185 kg189 kg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz